1. Animasyon belgesi yükseklik ve genişlik değerleri varsayılan olarak …………….ile ifade edilir. |
1. Piksel (px) |
2. Animasyon yazılımını filmleri ………………… oluşur. |
2. Karelerden |
3. Animasyonun tamamı (Filmin tamamı) ………………………. tuşları ile önizleme yapılabilir. |
3. Ctrl + Enter |
4. Animasyonda yer alan bir sahne ………………………. tuşları ile önizleme yapılabilir. |
4. Ctrl+Alt+Enter |
5. Flash dosyalarının kaynak dosya uzantısı ………………. dır/dir/dur/dür. |
5. Fla |
6. Flash dosyalarının flash player’da çalıştırılabilir dosya uzantısı ………………. dır/dir/dur/dür. |
6. Swf |
7. Yandaki simge katmanda katmanı …………….. için kullanılır. |
7. Kilitlemek |
8. Yandaki simge katmanda katmanı …………….. için kullanılır. |
8. Gizlemek |
9. Flash programında saniyede geçen kare sayısına …………………. adı verilir. |
9. FPS |
10. Flash programında kullanılan programlama diline ………………… denir |
10. Action Script |
11. Flash programında katmanlardan birinde yandaki simge var ise bu katmanda ………yapılıyor demektir. |
11. Maskeleme |
12. Flash programında ekli olan sembollerimizi görmek için kütüphaneyi ……………. kısayolu ile açarız. |
12. CTRL+L |
13. ………………….. bir alanın rengini kopyalamak için kullanılır. |
13. Damlalık aracı |
14. Yandaki simge …………….. eklemek için kullanılır. |
14. Metin |
15. Animasyon yazılımı ………. , ………… ve ………… olarak üçi metin türüne sahiptir. |
15. Statik, Dinamik,
Giriş |
16. Flash programında yeni sembol oluşturmak için …………………… kısayolu kullanılır. |
16. CTRL+F8 |
17. Yandaki simge Flash programında sembol türlerinden …………………. aittir |
17. Grafiğe |
18. Yandaki simge Flash programında sembol türlerinden …………………. aittir |
18. Film klibine |
19. Yandaki simge Flash programında sembol türlerinden …………………. aittir |
19. Düğmeye |
20. ………….. Flash programının daha önceden oluşturulmuş sembol kütüphanesidir |
20. Ortak kütüphane |
21. Flash programında kare eklemek için ……….. tuşu kullanılır. |
21. F5 |
22. Flash programında anahtar kare eklemek için ……….. tuşu kullanılır. |
22. F6 |
23. Flash programında boş anahtar kare eklemek için ……….. tuşu kullanılır. |
23. F7 |
24. Flash programında bir sembolu,nesneyi veya çizimi bir yere hareket ettirmek için …………… animasyon
türü kullanılır. |
24. Klasik ara |
25. Flash programında bir çizimi başka bir çizime dönüştürmek için …………… animasyon türü kullanılır. |
25. Şekil arası |
26. Flash programında şekil nesnelerini uzatılıp, bükülmesini ve sembol örneklerinden oluşan grupların
birbirine bağlanarak kullanmak için ……………… animasyon türü kullanılır. |
26. Ters Kinematik |
27. Ters kinematik işleminin yapıldığı yerde eklenen katmanın ismi ……………. olarak geçer |
27. Armatür |
28. Yandaki simge Flash programında sembol türlerinden …………………. aittir |
28. Kemik aracı |
29. Katmanda yandaki gibi bir şekil var ise katmana ………. eklenmiş demektir. |
29. Ses |
30. Flash programında sahneye harici video eklemek için menüden Dosya > …………. > Video tıklanılır. |
30. İçe Aktar |
31. Flash programının video uzantısı nedir? |
31. FLV |
32. Oluşturulan animasyon belgesini kaydetmek için klavyeden hangi tuş grubu kullanılır? |
32. CTRL+S |
33. Oval aracı ile tam bir daire çizmek için bu araç klavyeden hangi tuşla beraber kullanılmalıdır? |
33. Shift |
34. ……….., ………….., ………… ve ………………. sahne üzerine çizilen şekilleri hizalamak için kullanıcıya yardımcı olmaktadır. |
34. Cetveller,
Kılavuzlar , Izgara , Koordinatlar |
35. …………… özelliği bileşenleri aktif /pasif hale getirmek için kullanılır. |
35. Enabled |
36. Flash programında veri girişi için ……………. kullanılır |
36. Form |
37. Yandaki simge Flash programında ………………….. form nesnesine karşılık gelir. |
37. Combobox |
38. Flash programında …………… özelliği bileşeni gizlemek/göstermek için kullanılır. |
38. Visible |
39. Flash player olmaksızın flash dosyalarını oynatmak için flash dosyası ………………….. olarak yayımlanır. |
39. Projector |
40. Projector olarak yayımlanan flash dosyasının uzantısı ………………… dir/dır/dur/dür. |
40. Exe |