Grafik Animasyon 2.Dönem 1.Yazılı-Klasik - Bilişim Konuları

Grafik Animasyon 2.Dönem 1.Yazılı-Klasik

1) Katmanlar nedir açıklayınız

Katmanlar sahnede kullanılan öğelerin birbirinden bağımsız hareket etmesini sağlayan yapılardır.

grafikanimasyonyazili1

2) Kırmızı olarak gösterilen kısımlar neyi ifade eder?

Kare katmanını gizler,
Daire katmanını kilitler,
Katman üzerinde işlem yapmamızı engeller.

3) Filmi test etmek için hangi ne yapılır

Kontrol Et > Filmi Test Et > Test Et (Ctrl + Enter)

4) Yeni bir animasyon belgesi oluşturmak için hangi işlem yapılır

Dosya > Yeni (Ctrl + N) komutunu kullanabilirsiniz.

5) Klasör ve katman adlarını nasıl değiştirebiliriz?

Klasör ya da katman üzerinde çift tıklayarak yeni adı yazabilirsiniz

6) grafikanimasyonyazili2 Araçları ne işe yarar nedir?

Eklem/bağlama aracı(kemik):sembol bağlamak için kullanılır.
Ölçeklendirme aracı: nesneleri ölçeklendirmek için kullanılır.
Metin eklemek için kullanılır

7) Cetvelleri açmak için hangi işlem yapılır

Görünüm > Cetveller (Ctrl + Alt + R) komutunu kullanabilirsiniz

8) Yeni sembol oluşturmak için hangi yol izlenir

Ekle > Yeni Sembol (Ctrl + F8) komutunu seçin.

9) grafikanimasyonyazili3 A,B,C ile gösterilen kısımlar nasıl adlandırılır.

A:Anahtar Kare
B:Kare
C:Boş anahtar kare

10) Şekil Arası Animasyonu nedir?

Şekil Arası animasyonunda, zaman çizelgesinde bir karede çizile bir şekil başka bir karede çizilen başka bir şekle dönüştürülmek için kullanılır.

Bu Yazıya Tepkin Nedir?
+1
0
+1
0
+1
1
+1
0
+1
0
+1
1
+1
1

Yorum Yap